Novi Sad
11.01.2013.
06:54
Železnička pruga Petrovaradin - Beočin uskoro bi mogla da bude obnovljena, uz primenu modela javno-privatnog partnerstva.
  • Stefan

    28.02.2018 18:03
    Parne lokomotive
    Bolje staviti parne lokomotive da prevoze taj cement nego moderne vozove.Objasnjenje:zato sto je ta pruga ipak deo istorije sremske kamenice,petrovaradina i beocina zato hocu ako postoji mogucnost da tu prolaze parne lokomotive unapred hvala.

  • Rade

    27.03.2013 14:26
    Prvo je bila cementara i pruga...pa su tek onda ilegalno napravljene kuće u kamenici. Zašto bi mi selili Lafarž u Pariz? Možda bi mogli da srušimo ilegalne napravljene kuće.
  • Mikishon

    14.02.2013 12:55
    UZAS
    Mislim da nigde na svetu ne postoji pruga koja prolazi kroz sam centar vrlo naseljenog mesta kao sto je Sr.Kamenica,koja obuhvata jos naselja i gde se stanovnistvo od rata uvecalo stotinak puta.Pruzni prelaz se nalazi kod skole policije gde je velika frekvencija saobracaja,pesaka...Voz je teretni i kada prolazi vibracije se osecaju kroz celo ne tako malo naselje kao i uzasan zvuk kao da zivimo u srednjem veku.Zar ne postoji recni transport,koji bi na sve nacine bio prakticniji i sa manje ulaganja.Za sirotinju raju nikoga nije briga A gospoda iz Lafraza mogu slobodno da je presele u centar Pariza,da im malo prodrma Trijumfalnu kapiju.Sramota koliko smo naivan i zatucan narod...
  • Slusalac

    12.01.2013 11:44
    Odlican predlog.
    Ima dobrih godinu dana od kako sam povodom slicne vesti sa sajta ostavio komentar sa predlogom da se revitalizuje pruga prema Beocinu.
    "Strucnjaci" koji kritikuju predlog neka se malo raspitaju i saznace da je posle vodenog transporta zeleznica najjeftiniji vid prevoza robe i putnika.
    Beocin kao opstina koja je samo po papirima tretirana kao razvijena zbog cementare ,a stvarnost je sasvim drugacija ima odlicnu perspektivu za razvoj poljoprivrede i industrije.
    Mestu koje ima dobar regionalni put,luku na Dunavu trenutno nedostaje samo zeleznica da bi bila idealna za dalja strana i domaca ulaganja,narocito ako se ima u vidu i blizina Hrvatske granice ,a znamo da Hrvatska uskoro ulazi u EU.
    Ove godine kada ogroman novac pristize iz Rusije namenski za zeleznicu opstina Beocin ne bi smela da propusti svoju sansu, jer sledeca ce se ukazati ko zna kad.
    Jos bi dodao da svi koji prolaze deonicom puta od Beocina prema Novom Sadu primecuju "kolotrage" koji su nastali od silnog tereta prevezenog kamionima,narocito u letnjim mesecima kada asfalt dostize visoku temperaturu i menja svoje fizicke osobine .
    Umesto da za koju godinu investiramo u rekonstrukciju puta mislim da je pametnije investirati u zeleznicu pa cemo imati i jedno i drugo.
  • -

    11.01.2013 18:56
    -
    malobrojni se secaju da je medjuseoski saobracaj sinobusom postojao do 80-ih.
    a mi vec 20g dobijamo vlast koja ima neiskren i neozbiljan odnos prema infrastrukturnim projektima.
    /toliko neozbiljna da im je tesko preci antikorozivnim sredstvom rukohvate mosta/

    ne verujem da ce ova a i neka sledeca vlast biti drugacija.
    siguran sam da ce beocincima preostati samo ona skela /ako jos uvek radi/da stignu do futoga.

    a vi se setite ovoga clanka i vasih odgovora za godinu dana.
    kao sto bi ste se danas mogli opsetiti kojim ste sve projektima tapsovali u prethodnom periodu...a bilo ih je mnogo.
  • Andjelka

    11.01.2013 14:20
    Revitalizacija pruge Beočin Petrovaradin je već nekoliko godina u planu.. Bojim se da će se i dalje ostati na tome.. Inače sve su ovi predlozi o prstenu oko Novog Sada, mostu koji bi povezivao Futog i Beočin postoje od 80-tih godina prošlog veka. Uopšte ne znam zašto se već ovoliko čekalo. Nekada je postojao veoma živ saobraćaj ovom prugom a u nerentabilnost ne verujem. Jednostavno postoji veoma jak drumski lobi koji ima itekakav interes da ova pruga ne zaživi. Revitalizacijom ove pruge zaposlio bi se još izvestan broj ljudi. Ili možda "vladajuća elita" ima nekakvih drugih interesa
  • NSađanin

    11.01.2013 13:49
    Mislim da dobar deo snovnika ovog grada nikako da se pomiri sa činjecom da je naš grad porastao i da se neki stvari jednostavno moraju menjati svidelo nam se to ili ne. Zašto da i u Novom Sadu ne zaživi nešto poput gradske železnice? Poput beovoza u Beogradu ili RER u Parizu, siguran sam da primera ima dosta šrirom Evrope i Sveta.
    zašto ljudi koji žive u prigradskim mestim da ne koriste železnicu koja je sigurno jeftinija. Naravno morala bi biti i pouzdanija i organizovanija mego što je danas.
  • Steva

    11.01.2013 12:30
    pozitivno planiranje
    Ne vidim ni jdan valjani razlog,da se saobraćaj na navedenoj pruzi ne uspostavi!Za protivnike,podsećanje,pruga je od 1908 godine u funkciji.Možda i pilot-program za putnički prevoz,zašto da ne?
  • Pezos

    11.01.2013 10:04
    @ma
    Vidiš ja stanujem pored te pruge i ne vidim razlog zašto je to "strašno". Misliš da su tramvaji , nadzemni metroi i naši autobusi manje bučniji? Lepo je što neko ima ideju o kružnom prstenu oko Novog Sada ali to bi bilo samo lepo za narod. Kad je naša vlast zadnji put udovoljavala svom narodu bez ličnog interesa ? Beočinska pruga je davno ugašena zbog nerentabilnosti,očigledno je neko od političara dobio malo parica da država popravi taj deo koji bi koristio Lafaržu. Samo oni bi imali koristi od toga.
  • Tiberius

    11.01.2013 09:20
    ta pruga bi eventualno koristila lafarzu i nikom drugom. pruga je inace u tako losem stanju da je potrebna ne sanacija nego izgradnja od nule. dobar deo te pruge sam presao peske pa ne lupam napamet.
  • ma

    11.01.2013 08:21
    strašno
    Ovo je strašno.... teretni voz da prolazi kroz naseljena mesta.... da su rešili da izmeste prugu za te pare.... to bi imalo smisla... ovako.... biće ozbiljnih problema oko ovoga...
  • milica

    11.01.2013 08:13
    ja jesam za sanaciju, a onda sledeca na red recimo pruga koja povezuje zabalj, curug..... pa onda redom sve! jok nego cemo da gradimo puteve da vi sto nemate para vozite kola na vazduh
  • Ogi

    11.01.2013 08:12
    pruga je korisna
    Prstenom bi bila obuhvaćena sledeća mesta:
    Beočin, Rakovac, Ledinci, Sr. Kamenica (Institut), Petrovaradin, Novi Sad, Sajlovo, Veternik i Futorg.
    To bi trebalo da bude i budući gradski prsten. Pruga postoji u celosti samo je potrebno osposobiti je na delu Petrovaradin-Beočin.
    Korisnost ove pruge je VELIKA, zato molim vas podržite ovu akciju.
  • Duchess of Shangay

    11.01.2013 08:10
    Sto bi bilo lepo kada bi Novi Sad imao savremen pogled na javni transport!

    To bi mu znacilo izmestanje cvorista iz samog centra grada sa dobrom vezom ka istom.

    U cemu je problem imati stanicu s' druge strane Dunava koja je ionako jednako daleko kao i Glavna od centra?

    Mozda da Novi Sad prihavti cinjenicu da ima oko 400 000 ljudi i da trenutna infrastruktura transporta to ne podrzava?

    Ali..Ah...ne...TO JE U PETROVARADINU!
  • Gagi

    11.01.2013 07:53
    Cement
    Kako ništa ne razumete...kakav prevoz putnika CEMENT je u pitanju od Lafarža do NS...neko će debelo da profitira
  • -

    11.01.2013 07:46
    -
    jedva cekam aktiviste da tapsu ovoj ideji.samo ne znam ciji ce biti ti aktivisti.

    znaci, beocincima ce biti lakse /verovatno i jeftinije/ da vozom dodju u petrovaradin, pa iz petrovaradina da hvataju bus za ns?

    pa zar se nije zavrsilo ds kombinacijama?
    ili je istina da u pozadini vlada jedna te ista eminencija...paremuzara.

  • 11.01.2013 07:46
    sale ns
    Svašta ! A ko će i zašto koristiti tu prugu ? Hajde onda uspostavite još neku "atraktivnu liniju" poput Čurug-Gospođinci-Žabalj ili Kucura-Zmajevo-Pivnice-Despotovo ?! Te pare se mogu pamtenije utrošiti to je sasvim sigurno - zar ne ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna